|
dzisiaj: 11, wczoraj: 34
ogółem: 258 672
statystyki szczegółowe
Musisz się zalogować, aby korzystać z mini-chatu.
Miejsce: Hotel "Jarota", ul. Sportowa 6, 63-200 Jarocin
Termin: 31 lipca - 7 sierpnia 2015 roku
Koszt obozu: 1.100,00 zł
Plan wyjazdu:
31.07.2015, 08:30 - zbiórka na Stadionie Miejskim w Legionowie
31.07.2015, 09:00 - wyjazd z Legionowa
31.07.2015, 14:00 - przyjazd do Jarocina
07.08.2015, 12:00 - wyjazd z Jarocina
07.08.2015, 16:00 - przyjazd do Legionowa
INFORMACJE
OBÓZ SPORTOWY W JAROCINIE
Obiekty:
- boisko z nawierzchnią naturalną
- boisko z nawierzchnią sztuczną
- hala sportowa
- aquapark
- sauna
- siłownia
- sala konferencyjna
Pokoje:
- 2-osobowe
- 3-osobowe
- 4-osobowe
Każdy Uczestnik obozu ma prawo do:
1. Pełnego wykorzystania programu obozu.
2. Korzystania z urządzeń rekreacyjno-sportowych znajdujących się w ośrodku oraz na boiskach,
wyłącznie za wiedzą i zgodą oraz pod nadzorem trenerów.
3. Uzyskania w każdej sprawie pomocy ze strony kadry oraz kierownictwa obozu.
4. Poszanowania swoich poglądów i przekonań.
5. Kontaktowania się z rodzicami w tym telefonowania i sms-owania, (poza czasem treningów,
zajęć).
6. Przyjmowania gości podczas obozu tylko w uzgodnieniu z kadrą obozu.
7. Opieki medycznej w przypadku choroby lub kontuzji.
Każdy Uczestnik obozu ma obowiązek:
1. Zabrania ze sobą legitymacji szkolnej.
2. Zabrania ze sobą oryginałów dokumentów: Karta zgłoszenia uczestnika, książeczki zdrowia
3. Przestrzegania harmonogramu dnia (wszystkich jego punktów: terminów zbiórek, czasu
posiłków, treningów oraz ciszy nocnej).
4. Zapoznania się z obowiązującymi regulaminami oraz ich przestrzegania.
5. Czynnego udziału w zajęciach a w przypadku niemożność wzięcia udziału w zajęciach
zgłoszenia tego wcześniej u opiekuna grupy.
6. Wykonywania poleceń kadry obozu: kierownika obozu, trenerów, opiekunów oraz ratownika.
7. Bezwzględnego podporządkowania się obowiązującym przepisom bezpieczeństwa podczas
treningów piłkarskich, zajęć rekreacyjnych i sportowych oraz podczas zwiedzania miasta,
wyjścia na basen, itp.
8. Okazywania szacunku i kultury wobec innych uczestników, kadry oraz personelu
zatrudnionego w ośrodku.
9. Dbania o wyposażenie ośrodka i sprzęt treningowy. Za każdą zawinioną przez uczestnika
szkodę odpowiedzialność finansową ponoszą rodzice / opiekunowie.
10. Dbania o higienę osobistą oraz czystość pomieszczeń udostępnianych dla uczestników obozu
Uczestnikom obozu zabrania się:
1. Samowolnego opuszczania terenu ośrodka, samowolnego oddalania się od grupy podczas
zajęć sportowych lub podczas wycieczek.
2. Zabierania ze sobą iphonów, ipadów itp.
3. Posiadania i palenia papierosów, posiadania i picia napojów alkoholowych (w tym piwa),
posiadania i używania środków odurzających (w tym dopalaczy).
4. Noszenia przy sobie przyborów do rozniecania ognia, posiadania przedmiotów łatwopalnych,
ostrych (np. noży), materiałów pirotechnicznych i innych zagrażających bezpieczeństwu
innych uczestników.
5. Używania wulgarnego słownictwa, przemocy fizycznej lub psychicznej wobec innych.
6. Przebywania w innych pokojach w trakcie ciszy nocnej
7. Otwierania okien na oścież oraz siadania na parapetach.
8. Przywłaszczania cudzych rzeczy.
9. Wykonywania wszelkich innych czynności niezgodnych z przepisami BHP oraz przepisami
przeciwpożarowymi.
Każdy uczestnik letniego obozu musi zabrać ze sobą:
1. Dokumenty: ważna legitymacja szkolna, oryginały dokumentów: Karta zgłoszenia
uczestnika, Regulamin, Zgodna na leczenie
2. PASZPORT lub DOWÓD OSOBISTY
3. przybory toaletowe (mydło, pasta i szczoteczka do zębów, szampon, żel do kąpieli)
4. ręcznik łazienkowy + ręcznik kąpielowy
5. odpowiednie obuwie do treningu na trawie, klapki kąpielowe
6. dres sportowy, kurtka przeciwdeszczowa
7. czapeczkę z daszkiem
8. krem z filtrem UV, środek na komary (najlepiej w maści)
9. kąpielówki, spodenki do kąpieli
10. mały podręczny plecak, bidon
11. dobry humor ;)
UWAGA: ZAKAZ ZABIERANIA ZE SOBĄ PIŁEK
EWENTUALNY KONTAKT Z DZIECKIEM TYLKO ZA
POŚREDNICTWEM TELEFONU O WYZNACZONYCH
PORACH DNIA.
Najbliższa kolejka 2 | |||||||||
|
|